21 Aralık 2013 Cumartesi

NOEL BABA, MISIR KABI VE KUŞLAR...



         Mısır kaplarıma önce stencil tekniği ile rakam boyamıştım ama ya acemilikten ya da kağıtla denediğimden hiç güzel olmadı, düzeltmeye çalıştıkça rakamlar büyüdü ve sevimsiz bir hal aldı.
         Geçen sene aldığım peçetelerle dekupaj yapmak geldi aklıma, siyah rakamları tekrar beyaza boyadım ve  noel baba ile de daha şirin oldular böylece.
         Tahta objeler arasından bu kafes uzun zamandır dikkatimi çekiyordu, bana göre çok zarif. Ona da mum eskitme ve peçete dekupaj uyguladım. Ancak bu uygulamada peçetenin kaliteli olması gerektiğini üç defa kuş keserek, kuyruk ve baş kopararak bizzat deneyimledim. Daha önce hiç başıma gelmemişti, bu desenleri malzeme satan yerden tane işi almıştım.
        Bu uygulamaların hepsini siz bloger arkadaşlardan okuyup, öğrenerek uyguluyorum.  Katkılarınıza müteşekkirim.
        Mutlu yarınlar....
       
       

2 yorum:

  1. Merhaba
    Bu işler yapa boza öğreniliyor benimde ziyan olan çok işim oldu.
    Ellerinize sağlık.
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel destek için teşekkürler. Size de tüm hayallerinizi gerçekleştireceğiniz gönlünüzce bir yıl dilerim :)

      Sil

Translate