17 Kasım 2014 Pazartesi

SEVGİYE DAİR TÜM KİLİTLER AÇILSIN BU HAFTA ...


Merhabalar,


     Geçen hafta işlerime çoğunlukla panolarla devam ettim, mürdüm, mor, lila, kırık beyaz ve keten, her rengin enerjisi başka...
      Bu panolar ev hediyesi, mor simgesi olan bereketi, bolluğu götürsün ait olduğu eve.
Bu panoda daha önce yaptığım panonun yanına arkadaş. 






Eh günümüzde bu kadar çok sağlıklı beslenmeden bahsedip kavanozlarıda onlarla süslemeden olur mu?
Hangisini arzu edersiniz?  Havuç, kiraz, siyah üzüm, limon, elma, armut, erik,  şam fıstık v.s.?







Ve yeni bir pano çalışması, ben çok sevdim, bakalım sizde sevecek misiniz?









Sevmenin ve sevilmenin sarmaladığı bir hafta olsun hepinize.
Mutlu kalın:)))




29 yorum:

  1. şu kavanoz boymayı ben de denemek istiyorum..malzemelerim de hazır hatta ama bir fırsatım olmadı..dikkat etmem gereken bir püf noktası var mı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım cam boyamada en dikkat edilecek şey katlar arasında kurumaya izin vermek, aceleci olmamak :)) teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba Gülay hanım! Panolarınız ve kavanozlarınız harikalar," zerafeti" yakalamışsınız, ellerinize sağlık. Aslında ne ürettiğimizin bir önemi yok, önemli olan üretiklerimize yüklediklerimiz:) Yüklediğiniz bütün güzellikler, sizi sarsın sarmalasın:) Her şey gönlünüzce olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu içten yoruma teşekkürler adaşım :)) güzellikler hepimizi bulsun, sizinde gönlünüzce olsun, sevgimle :))

      Sil
  3. canım eline sağlık, birbirinden güzel ve renkli işler çıkarmışsın. enerji tavan yapmış bu aralar anlaşılan:)) sevgiyle ürettiğin o kadar belli ki, sıcaklığını ben buralardan hissettim. sevgin de, enerjin de hiç eksilmesin arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaklığı hissedende o sıcaklıkla sarılıdır arkadaşım, ki buna eminim :)) çok çok teşekkürler, seninde enerjin ve sevgin daim olsun :)))

      Sil
  4. hepsi çok zarif olmuş ellerinize sağlık Gülay hanım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Züleyha :)) Sevgilerimle ...

      Sil
  5. Her birinin enerjisi her birinin dokusu ayrı güzel. İçine anahtar giren işler daha da sıcak oluyor sanki. Sevmemek mümkün mü?♥ Ellerinize sağlık siz hepyapıp, kotarığ bizimle paylaşın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nurdan Hanım :))) dediğiniz gibi bazı objelerin canlı gibi elektriği fazla, sizinle aynı noktalarda buluşmakta çok güzel :)) Üretimlerde hep birlikte olsun, onlar mutluluk ve anlam katıyor hayatlarımıza. Sevgilerimle.

      Sil
  6. Hep Sev…

    Hep sev, o alevler seni varsın, sarsın
    Sevdinse eğer, bil, yaşıyorsun, varsın
    Dünya küçülür, sığmaz olursun giderek
    Sevdikçe büyürsün, çoğalır, artarsın. Diyor Ümit Yaşar Oğuzcan

    Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş,morlu panolara bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep sevelim :))) canlıyı-cansızı, iyiyi-güzeli v.s. sevdikçe varız :))) Morlular başka değil mi, bizim gönlümüz şenlik yeri, alı-moru pek bir severiz. Teşekkürler, sevgimle.

      Sil
  7. ellerıne saglık kavanozlara bayıldım keske yapım asaması ve malzemelerde yazsa ...hemen yaparımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğeni için :)) Yapım aşamasını anlatırım ama cam boyama ile ilgili videolarda var onlarıda izleyebilirseniz daha rahat öğrenebilirsiniz, ben de tüm boyamaları kendim öğrendim, kursa falan gitmedim.
      Cam objeyi öncelikle iyice yıkayıp kurutuyoruz, daha sonra ponpon süngerle pıtpıtlayarak ilk katı boyuyoruz, iyice kuruyunca ikinci katı sonra üç ve dördüncü katı boyuyoruz ama katlar arası iyice kurumaya izin vererek :)) bazı arkadaşlar üç kata yeterli diyor ama dörtte daha iyi kapanıyor. Daha sonra beğendiğin dekupajları (desen) şekline göre kesip, açtığın hamurun üzerine koyarak kretuar bıçağı ilekenarlarından şekli çıkarıyorsunuz. Önce hamurun üst kısmına dekupaj tutkalını sürerek resmi yapıştırıyoruz sonra da alt kısmına tutkalı sürüp kabartmayı kavanoza yapıştırıyoruz. Bir gün bekletiyorum iyice kurusun diye hamur kabartma sonrada üç-dört kat parlak vernik sürüyorum gene aralarda kurumasını bekleyerek. Umarım yardımcı olmuşumdur :)) Sevgilerle

      Sil
    2. Unutmuşum tüm işlemler bitince sabitlenmesini bekliyorum yani 21 gün kullanmada bırakıyorum, fırınlayan arkadaşlarda var ama ben yapmadım.

      Sil
  8. Yeni başladım bende birşeyler boyamaya çok zevkli gerçekten umarım sizinkiler kadar harika ürünler yapabilirim. Bende blog uma beklerim. http://eylullegel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, eminim sizde harika işler çıkaracaksınız, bizler de hala hem yapıp hem öğrenmeye devam ediyoruz :))) Sevgilerimle.

      Sil
  9. Böylesine iyi dileklerle yapılan ve sunulan işler güzel olmazmı .Hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık Gülay hanımcığım.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten severek ve ait olacaklara şans getirmesini dileyerek yapıyorum Mehtap hanımcığım ve sizde beğendikçe daha da mutlu mutlu yapıyorum. Desteğe teşekkürler, sevgilerimle :)))

      Sil
  10. Hepsi ayrı güzel olmuş Gülay hanımcığım, ellerine sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra cığım çok teşekkürler, sevgilerle.

      Sil
  11. son panoyu özellikle çok sevdim ama diğerlerine haksızlık etmemek lazım hepsi ayrı güzel. bir yayına bu kadar güzel ve çok iş sığdırmak, kutlarım.emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son pano gerçekten çok beğenildi o nedenle haksızlık etmiş değilsiniz aksine motive oldum. Ziyaretiniz ve beğeninize çok teşekkürler, sevgilerimle :))))

      Sil
  12. sevgili gulay...hepsi ama hepsi ayri bir keyif
    emek verilen her sey cok degerli benim icin...
    hic birine daha guzel demedim:)
    hepsi icin gonlunuze saglik...ellerinize saglik,,,sevgilerimi birakiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cihan hanım, sizinde gönlünüze, yüreğinize sağlık, benden de kucak dolusu sevgiler :)))

      Sil
  13. Ayy hepsi cok güzeller dikise oldugu kadar bu tarz el islerine de ilgiliyimdir her ne kadar yapasamda böyle siz ve sizin gibilere hayraan hayran bakmakla yetinebiliyorum ;) plustan takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) aslında hepimiz yapamadıklarımıza hayranız, benimde dikişte aklım kalıyor, basit şeyler dikiyorum ama tam terzi işi olanı değil, eh bende sizlere bakıp mutlu oluyorum :))) Sevgilerle

      Sil
  14. Hepsi birbirinden güzel olmuş ama özellikle panoya bayıldım ellerinize sağlık Gülay hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Meltem hanım, sevgilerimle :)))

      Sil

Translate