8 Kasım 2014 Cumartesi

BU HAFTA YEŞİLİ DAHA BİR SEVDİM, KIRMIZIDAN VAZGEÇMEDEN.

        Gün aydın olsun herkese...

        Bu hafta yaşanan olumsuzluklara inat yeşile daha bir bağlanasım geldi sanki. Küçük kasayı elimde evirdim, çevirdim, örnekleri inceledim ve en sonunda farklılık istediğime karar vererek hayatımızda en çok ihtiyacımız olanları sıralayarak bezedim.
          Kırmızı üzerine haki yeşil boyadım ve zımparaladım, mum kullanmadan. Üzerine harfli cetvelle kurşun kalemle istediğim kelimeleri yazıp, ince fırçayla boyadım ve uygun minik rub on transferlerle süsleyip, eskiterek vernikledim.


          Bir seneye yakın sade kullandığım reçelliğimi de en sonunda boyayıp, dekupajladım, umarım beğenirsiniz.

           Ve menekşelerim; ne güzel insanoğlunun tüm acımasızlığına karşı toprak yeşiliyle, çiçeğiyle, renkleriyle hala ve hep yeşerecek :)

       
        Mutlu kalın :)

19 yorum:

  1. Evlerde illaki kasa olacaksa; sadece sizin "iyi dilek" kasasından olsun ♥
    Ben bu kasadan bende olsun isterim mesela :)

    Yeşilin, bu "vintage tonunu ben de çok seviyorum, reçelliğinizi de bambaşka bir objeye dönüştürmüş yeşil dokunuşlar. Kırmızıdan da sakın vazgeçmeyin zaten ♥

    Huzurlu, mutlu ve güzelliklerle dolu bir haftasonu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tanımlama olmuş, çok teşekkürler Nurdan Hanım. Kabul ederseniz sizde de olabilir hemde memnuniyet ve mutlulukla :)) Hem yeşilden, hem de kırmızıdan vazgeçmeyeceğim söz. Sevgiyle güzel haftalar :))

      Sil
  2. Kesilen zeytin ağaçları :((( Bir zeytin ağacı kaç yılda yetişiyor,şöyle bir söz var: Zeytin atadan kalmalı,üzüm dededen diye...yok etsinler doğayı,yeşili,diksinler yerine inşaatları...Sizin ,bizim gönlümüzdeki sevgiyi yok edemezler değil mi ? Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık,kelimerin anlamı çok büyük,harikasınız .Kırmızı üzerine yeşil fikri şahane .Sevgiler


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de harikasınız, çok teşekkür ederim. O sevgi hiç bir zaman bitmeyecek, bunu tüm gayretlerine rağmen başaramayacaklar ama gelecek nesilleri mahrum bırakmalarına kahroluyoruz. Onlara da biraz sevgi, biraz sağduyu nasip olur umarım. Sevgimle :))))

      Sil
  3. Kasanın renklerinide üzerinde kullandığınız yazılarıda çok sevdim.Mum sürmeden yapılan eskitmeleri bende severim doğala daha yakın duruyor.Reçelliğin renginide çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık Gülay hanımcığım.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeninize çok mutlu oldum Mehtap Hanım, hem fark aradım hemde Türkçe kullanmak istedim, dekupajlarda bunu yakalayamıyoruz çoğunlukla. Mumsuz eskitmede bende aynı şeyi düşündüm daha doğal geliyor. Çok çok teşekkürler, sevgiyle :))))

      Sil
  4. Ne güzel. Sonbaharın hüznünü ne de güzel huzur, barış, doğa,... ile süslemişsin. Benim de içimde bir güzel günlerin özlemi belirdi yazını okuyunca. Teknik bilmiyorum. Onun için ben göz şenliğim için teşekkür ediyorum sadece:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ediyorum böyle güzel baktığınız için :))) Çoğumuzun aradığı, özlediği ve istediği tanımlar değil mi? Güzel günlere uyanalım hep, huzur içinde. Sevgilerimle :))))

      Sil
  5. harika olmuş kasaya bayıldım renk eskitme çok uyumlu olmuş kasa boyama işi bir süredir aklımda reçellikte çok hoş ellerinize sağlık selamlar...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle çalıştım kasada, hadi sizde madem niyetine girdiniz eminim çok daha güzeli ile karşılayacaksınız bizi :)) şimdiden kolay gelsin diyorum ve çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle :))))

      Sil
  6. Ya gerçekten ne çok ihtiyacımız var değil mi? Eline sağlık canım, duyguları ne güzel oturtmuşsun işine. Renk seçimlerin de süper. Öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öpücüğün kondu yanağıma :))) Yeni nesilleri ve tabii ki çocuklarımızı düşününce artık bu olumsuzlukları yaşamak istemiyoruz arkadaşım, yetsin artık. İnsanın fikri, zikri meselesi oldu bu kasada. Beğenine teşekkürler, bende öpüyorum, sevgimle kocaman kocaman :)))))

      Sil
  7. bu ne güzel bir başlıktır böyle..sizi sevgili diktim diktim giydim sayesinde keşfettim takibe aldım bana da bekelrim
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. aa bu akşam ben de bir sandık süsledim. çok mutluluk verici objeler değil mi bu sandıklar. çok beğendim tasarımızı ellerinize sağlık. reçellikte çok güzel değişmiş. bereketle dolsun içi. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel onu da görürüz, hakikaten mutluluk veriyor bazen evcilik oynar gibi mi ne ? :)) eskiden deselerdi inanmazdık sandık boyayacağımıza. Teşekkürler, sevgilerle :)

      Sil
  9. Ankara'nın göbeğindeyim ama bu kasalardan düzgününü bulamadım bir türlü sizde ne güzel yapmışsınız iyice özendirdiniz beni reçellikte şirin olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. sormayı unuttum mumsuz eskitme nasıl oluyo acaba mumlamadan mı zımparalıyoruz acaba sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)) eskitmeyi tahmin ettiğiniz gibi mumlamadan yapıyorum ama dikkat edilecek şey boyanın markası ile ilgili çünkü bazı boyaları imkan yok çıkaramıyorsunuz yada direk objenin ham haline iniyor zorlamadan, en iyisi bir köşede önce denemek :)) Sevgilerimle.

      Sil

Translate