22 Nisan 2014 Salı

SANDIK, MELEKLİ KUTU VE CAM BOYAMALAR...

     Öncelikle hepinize merhabalar :)





     Bu sandığı kızımın isteği üzerine, onun için boyadım. Yağlı boya eskitmeyi çok seviyor, daha önce de anlatmıştım sanırım, danteller, çiçekler, böcekler onun zevkine hiç uymadı, bende çok sevmesem de aradaki küçük dokunuşları severim ve ararım :)) Ama zevkler ve renkler tartışılamaz fikrine de saygı duyarım. 
     Sandığımızın önce dışını taffy, içinide  kahverengine boyadım sonra beğendiği pirinç dekupajları kenarlarını yakarak dekupajı tamamladım. Kahverengi ve taffy rengi karıştrarak aralara sünger doku uyguladım, rub-onlarla tamamlayıp, yağlı boya eskitme ve sprey vernikle bitirdim.
     Kızım çok sevdi, sizler beğenecek misiniz? meraktayım :))



     Bu kutuyuda antik beyazla boyadım, dış iki yüzüne desenini sevdiğim peçeteyi dekupaj yaptım, yan kısımlarda rölyef pasta ile stencıl yapıp, üzerini süpürme usulü yeşile boyadım. İç kısımda safran sarı puantiye ve stencıl desen uyguladım. Boyadığım meleği ön yüze monte edip, vernikleyerek objeyi tamamladım.

     Kuş desenini çok sevmiştim, hamur kabartarak kavanozlarda kullandım. Farklılıklar güzel oluyor kanımca..


     Ve en son hamur kabartmalı reçelliğim.
   
     Sağlıkla ve mutlulukla kalın :))


14 yorum:

  1. yine çok güzel objeler üretmişsiniz, sandığın yanındaki metal aksesuara,melekli kutuda da dekopaj desenine bayıldığımı da belirteyim.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sandığın kulpları alırken benide mest etmişti, peçetenin desenide öyle :)) Ortak noktalarda buluşmak ne güzel... Çok teşekkürler, sevgiler....

      Sil
  2. Sandıklara özel bir ilgim var :) Bu sandık da çok sade ve çok güzel olmuş ;) Ben de senin gibi aralara dantel detayını, düğme, kurdele, minik objeleri falan seviyorum ;)
    O bordo kavanozlara bayıldım, üstündeki kuşlar çok yakışmış, bence de diğerlerinden ayrılınca güzel oluyor yapılanlar, yoksa etrafta pek çok aynı örneği görüyoruz zaten :)
    Ellerine sağlık Gülaycım, yine çok zevkli işler çıkarmışsın :)
    (Becayiş için kulağım sende!) :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sandık ne vakittir elimdeydi Esen ciğim ama tam onun gönlüne göre olsun diye bayağı tuttum, içine sinmesi önemli,şükür ki çok beğendi ( Ne yalan söyleyeyim kenarına eskitilmiş fiyonk dantel de hiç fena olmazdı :)). Standard a bindirmemek için farklılıklar arıyorum ve çoğumuz bu arayıştayız aslında :) Beğenmen mutlu etti, becayişe gelince az sabret canım :)) oğlum lise 3. te. Hayat... bakalım... hepimize güzellikle gelsin, sevgilerimle....

      Sil
  3. Pirinç dekupaj kağıtlarını duydum ama yapılmış halini görmemiştim,güzel gözüküyor.Yağlı boya eskitmeyi bende çok severim objeye başka bir hava verdiğini düşünüyorum.Sandık bütünü ile çok şık.Kutu ve reçellikte harika ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pirinç dekupajlar ne peçete kadar ince, ne de kağıt kadar kalın Mehtap Hanım, objeyle bütünleşmesi güzel ve hamur kabartmada da peçete kadar riskli değil. Yağlı boya eskitmede sizle aynı fikirdeyim hep :)) Beğeniniz çok değerli, teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  4. Sandığa bayıldım gerçekten, eskitmesi ve üstündeki desenler harika olmuş. Minik kavanozlarda çok şirinler, ellerine sağlık, her biri ayrı güzel olmuş Gülaycım, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Hülya Hanım, küçük hanımın istekleri doğrultusunda şekillendi ve içine sindi, o nedenle bende mutlu oldum. Destekleyici, içten yorumunuza tekrar teşekkürler, sevgimle :))

      Sil
  5. ay ay ay bayıldıııım:)) sandıkta takıldım kaldım. yağlıboya eskitme deyince iki kere bakarım, çok seviyorum ben de. herbiri çok güzel, çok özel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Bu beğenide beni nasıl mutlu etti anlatamam :)) Eskitmenin her türü, objeyi bütünlüyor gibi geliyor bana da, hele yağlı boya. Öğrenip uyguluyorum, daha çok yolum var ama yaptıkça da ilerleyebiliyorum. Teşekkürler Sevgili Mola :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ayyy evet yağlı boya eskitme enfes olmuş bende cesaretimi toplayıp deneyebilsem keşke ellerinize sağlık hepsi çok çok çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Çok çok çok teşekkür ederim bende :)) Cesaretinizi hemen toplayın, ha gayret :)) keten yağı yanınızda oldukça korkmayın, biraz fazlamı kaçtı boya hemen devreye girsin, sonra gene... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. ben hepsine bayıldım.inanılmaz şık ve güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.yağlıboya eskitmeyi bende çok seviyorum havası başka oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alanay Hanım, sevgilerimle. ( Babamı kaybettim o nedenle geç cevap yazabildim üzgünüm)

      Sil

Translate