23 Nisan 2014 Çarşamba

YOĞURT KAPAKLARINIZI ATMAYIN, ÇANTA YAPIYORUZ :)


    Bu sene örgü çantalar çok moda, oldukça da kullanışlı ve şirin görünümlü olduklarından da tercih sebebi. Geçen hafta TRT 1 Eline Sağlık Programında gösterdikleri bu çanta fena halde aklıma takıldı :)) ve kızıma ördüm.
     Çok kolay, çabuk şekillenen bir model ama her zamanki aceleciliğimden yapım aşamalarını çekmeyi unuttum. İçine çift cepli astar diktim, taban astarında ise iki katın arasında yoğurt kapağı konularak alt tarafta biraz tokluk veriliyor ve astar sadece ağız kısmından tutturuluyor.





     Örgü çanta sevenler, her renkten ve istenilen boyutta yapabilirler. Ben diğerini marin renklerden yapacağım.
     Kolay gelsin :))


23 yorum:

  1. Spor tarzda çok kullanışlı bir model olmuş ellerine sağlık Gülay sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın gerçekten kullanışlı, desenle zenginleştirmeyede uygun bir model. Teşekkürler, sevgilerimle :)))

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık...sizde daha ne maharetler göreceğiz merak ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,maharetlere gelince, çok beğendiğim şeyleri deneyip yapabilecek kadar :)) bir şeyin üstesinden gelebilmek hepimiz için hoşnut edici, değil mi? :))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Yoğurt kapağı fikri de şahaneymiş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Hülya Hanım :)) Böyle programlarda değişik fikirlerle tanışmak güzel ve yararlı oluyor gerçekten. Sevgilerimle...

      Sil
  4. Tam da sevdiğim tarz çantalardan :)
    Emeğine, zevkine sağlık :)
    Tarifini aldım da, yoğurt kapağı fikri iyiymiş, yıkanmaya da gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğinize sevindim :)) Banu Hanım orada koton ip yazıyor ama ben kotonun çok açık renklerini bulunca normal yünden ördüm, o nedenle yoğurt kapağı kenarları da kesilip kullanıldığından biraz bu ipe göre küçük kaldı. Sizinde çok güzel renklerden ve yeni desenlilerinden daha güzellerini yapacağınıza eminim. Teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  5. hem modeli hem renk uyumu süper olmuş.çok beğendim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alanay Hanım, beğeniniz mutlu etti :)) Teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  6. Ben daha iğneyi ipliğe geçiremiyorum : ) Harikasınız, kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) el işleri bildiğim halde uzun yıllardır yapmadığım şeylerdi, her şeyin zamanı var kısaca, sizin içinde öyle :)) gerçekten istediğinizde kim bilir neler yapacaksınız, sevgilerimle...

      Sil
  7. Sevgili Gülay, Allah ikimize de sabır versin, başka acılar yaşatmasın..Desteğin benim için öyle değerli ki, iyi ki varsın..Çok teşekkür ederim. Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif ciğim bir acının izleri tazeyken bu arada babamı kaybettim, cevabım bu nedenle gecikti. Sen de iyi ki varsın, o canından koptuklarımız nurlar içinde uyusun, ikimize ve acısı taze olan herkese sabırlar diliyorum. Bu anlamlı günde seni dostça ve abla olarak sıkı sıkı kucaklıyorum, sevgimle...

      Sil
  8. Yoğurt kapağından çanta hiç duymamıştım ama çok pratikmiş Gülay, ellerine sağlık, kızın güzel günlerde kullansın :)
    Yenisini de merakla bekliyorum :)
    Sevgiler, selamlar :)

    YanıtlaSil
  9. Gülaycım başın sağolsun, nerelerdesin diye merak edip bakmaya geldim ki, babanı kaybettiğini öğrendim. Çok üzüldüm canım, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esen'ciğim, sıkıntılı günlerdeyim, belki iki satırda olsa yazıp durumu belirtmeliydim ama inan ne fırsatım oldu, ne de gücüm. Çok teşekkür ediyorum vefana, dostluğuna.

      Sil
  10. Gülay Hanımcım, dönme vakti gelmedi mi bloğa? Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Geldi aslında, ki yakın zamanda buralardaydım, kah okudum, kah avare gibi bakındım ama cümleleri birbirine ekleyemedim bir türlü Nurten Hanım. Dost yaklaşımınız yolu açmıştır umarım, çok çok teşekkür ederim, sevgimle...

    YanıtlaSil
  12. Sana da gönlündeki tüm güzelliklerin gerçekleşeceği nice nice bayramlar arkadaşım. Teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
  13. Selam çok hoş olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Translate