23 Kasım 2014 Pazar

BİRAZ KUMAŞ BOYAMALI VE ÇANTA DÜZENLEYİCİ DİKMELİ DEDİM VE...

      Merhaba, kışa girdiğimizi hissettiren soğuk ve karanlık bir hafta sonunu bitirmek üzereyiz.
      Uzun süredir ahşap ve cam boyama haricinde boyama yapmamıştım, geçenlerde "Derya nın Dünyası" programında çanta düzenleyici yapılınca aklıma düştü.
       Tık tık daha önceki bu yazımda da belirttiğim gibi farklı çantalar dikmiştim, kimi kumaş boyama, kimi aplikeli.
      Stokta yığınla kumaşım dururken yine boyama aşkına mağlup oldum ve önce kumaş boyama yaptım, sonra da düzenleyiciyi diktim.
       Bu düzenleyiciler çok amaçlı kullanılabilir ve çok çeşitli dizayn edilebilir, bu ilk deneme bana kaldı, küçük hanım sırada başka istiyor :)) (çiçek, böcek gençlere uymuyor mu, benim kızım mı farklı çözemedim)
        Hepinize şimdiden  verimli haftalar, kolay gelsin.
        Mutlu kalın :))

14 yorum:

  1. Ellerinize sağlık içi de pek şirinmiş renkli papişler falan :)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık. Ben kumaşın kendi deseni sandım. Boyamayı hiç beceremiyorum. Ama düzenleyici dikmek benim de aklımdaki bir uğraş. Güle güle kullanın. Kızınıza dikeceğinizi de merakla bekleyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşım düz keten, ahşap boyama için kullandığım stencilla yaptım ve inanın çok kolay eğer denerseniz iyice kuruduktan sonra buharsız ütü ile tersten ütüleyerek boyayı sabitliyorsunuz, bu unutulmaması gereken en önemli detay :)). Çok teşekkür ederim sevgilerle :)))

      Sil
  3. Ne güzel olmuş :))

    Bu tür küçük dikişler aslında çok keyifli olmalı Hem çabuk bitiyor bekletmiyor hem de derleyip toparlayacak, içine sevdiğin şeyleri koyacak bir eşyan oluveriyor.
    Dikişi öğrenemem gibi geliyor ama öğrensem yapacağım ilk işlerden biri olur bu.

    Sıradaki işi de paylaşın bizimle ♥

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten keyifli:)) Annem harika dikiş dikerdi, üstümde görenler ne olur bize de dikse dese de buna hiç yanaşmadı, beni de bulaştırmadı. Ve şu son 4-5 seneye kadar sürfileden başka bir şey yapmadım ammaaa her şeyin bir ilki oluyor ve herkes istedikten sonra başarıyor, ki siz :)) Şimdi basit ve küçük şeyler, bir kaç etek, elbise hakkından geliyorum, daha ne olsun değil mi Nurdan Hanım :))) mühim olan verdikleri mutluluk :)) Sevgi ve teşekkürlerimle.

      Sil
  4. her çantaya lazım bence bunlardan ..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hele çanta değiştirirken falanda ayrıca rahatlık :)) teşekkürler.

      Sil
  5. çok güzel olmuş kumaşı da boyamışsınız emek kokuyor bayıldım dikiş dikmeyi kendi kendime öğrenebilirmiyim makinem var ama bilmiyorum imreniyorum bu işlere de.elinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki öğrenebilirsin, ben örnek olabilirim mesela :))) iddiamız yok ki usta terziyim diye, bir yan gider, iki düz :)) ve sende bunu başarabileceklerin başlarında gelirsin azminle. Teşekkürler ve sevgilerle :))

      Sil
  6. ne kadar beceriklisiniz bayıldım blogunuza iyi ki yorum yzdınız iyi ki gördüm sizi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcacık yoruma teşekkürler, iyi ki bende sizi bulmuşum :))) Sevgiyle

      Sil
  7. Cok guzel, ellerine saglik, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenin mutlu etti, sevgilerimle

      Sil

Translate